Idol 2008

Ja, äntligen. Äntligen, äntligen, äntligen. Årets stora höjdpunkt. Hetaste samtalsämnet, nya juryn. Ja, vad ska man tycka om den? Ser man till meriter så är den ju betydligt mer kvalificerad än den förra juryn. Men nja, de gav mest ett ganska trist och plumpt intryck. Man kände liksom igen alla kommentarer, alla blickar, alla gester från förra juryn. Den nya känns som sämre kopior av den gamla juryn, tyvärr. Men, ett program är bara ett program. Det ska bli intressant att se om det blir bättre! Liten parantes, Andreas i juryn har barn tillsammans med Miss Hanna Graaf. Det kan väl dock inte ses som en merit direkt?

Måste också klaga lite på Peter Jihde... Jag har hel-diggat de andra programledarparen. Men nu ska Jihde alltså vara själv. Han är blek, trist och kan inte säga R. Hur ska detta gå? Mycket av nöjet med Idol har ju varit programledarna, finalen med Jihde förra året var tämligen trist. Jag saknar Johan och Tobbe! Och Sanna och Mogge! Och för att inte tala om Gynning och Berg! Jaja, vi får väl ge Jihde en chans också. Men han skulle absolut behövt en kollega vid sin sida, han är på tok för beige för att stå som ensam programledare.

Så, som sagt, vi får se hur det utvecklar sig. Eller invecklar sig.

Kommentarer
Postat av: Mina

hann inte se idol igär men jag bandade det. Är nyfiken på den nya juryn! Håller med om att Jihde är tråååkig

2008-09-04 @ 09:28:45
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0