Oraklet talar

Yes, jag är solo ikväll. Om man inte räknar med en trött Vilhelm som sussar sött i min, min, säng. Och tre hypade katter som dundrar runt som elefanter. Ägnar kvällen åt att ta reda på många, mer eller mindre, väsentliga saker om mitt liv. Hyfsat spännande. Fråga Oraklet du också!

Kommer Vilhelm att sova hela natten?
-Troligen.
Härligt, om det ändå vore så väl. Vi får väl se.

Ska jag åka till Stockholm 24-26 oktober?
-Inte en chans!
Okej, då var det problemet ur världen.

Kommer P hem innan klockan 01?
-Nej.
Det ante mig...

Kommer P hem innan klockan 02?
-Det är möjligt.
Åhå, hoppet finns alltså!

Kommer jag någon gång att väga mer än 80 kilo?
-Inte en chans!
Tack. Bäst att proppa i mig en Toblerone till, jag sitter ju säkert ändå...

Skaffar jag en till katt under 2009?
-Inte en chans!
Nehepp. Nu blir P glad.

Får Vilhelm några syskon?
-Nej.
Som sagt, nu blir P glad. Jag som sett en så himla fin syskonvagn...

Om jag pluggar till mäklare, får jag ett schysst jobb då?
-Jag tvivlar.
ICA är ju trevligt det med. På alla sätt och vis.

Är P kär i mig på riktigt?
-Inte en chans!
Jaha, jaså. Okej.

Borde jag gå och sova nu?
-Det är möjligt.
Skönt att höra. Det blir nog bäst så.

Intressant, eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Lindah & Samuel

Hi hi hi



Vilken syskonvagn såg du ;-)

2008-10-21 @ 20:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0