Nääej

Vad trött jag blir. Publicerade mitt senaste inlägg för typ 10 minuter sedan. Redan två kommentarer, jag blir skitglad direkt. Den glada känslan rann dock av mig som smör på en solvarm sten efter att jag läst vad som skrivits. "Snääälla, kolla min blogg!!" och "Snääälla, var med i min frågestund!". Självklart inte. Hell no, att jag kollar bloggar som pimplar läsare på detta vis... Skriver man roliga, intressanta och tänkvärda inlägg så får man läsare oavsett om man vill eller inte.

Jag har sagt det förr, men vi tar det igen. Kommentarer av ovanstående slag undanber jag mig, vänligt men bestämt.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag vet, sånt är lite trist. Jag vill iaf tacka för kommentaren du lämnade i min blogg angående två brickor :-)



Ha det fint! /Viktoria

2008-07-10 @ 20:10:48
URL: http://stjernfalls.blogg.se/
Postat av: Jon

Jag säger bara en sak:





arborelius.blogspot.com



Den du!

2008-07-14 @ 06:31:48
URL: http://arborelius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0