Girig till tusen

Vet ni vad? Jag har en svindyr Bugaboo till min son för att jag vill skryta om hur onödigt mycket pengar jag har att lägga på en vagn, för att visa upp vilken fin och förnäm människa jag faktiskt är. Min Bugaboo höjer min status helt enormt, trots att den är bland det fulaste som rullat på denna jord. Jag har inte skaffat en Bugaboo för att den är otroligt lättkörd och praktisk, nej, jag valde som sagt en Bugaboo för att jag som människa är värd mer än alla andra. Också lite för att jag är så blåst, köper en dyr Bugaboo när man kan få en så otroligt funktionell och snygg Brio för en tusenlapp på blocket. Ja, så är det. Here we go again!

Kommentarer
Postat av: Lindah (& Samuel)

Nu gillar ju inte jag bb men jag tror inte att folk köper den för status. Utan för att dem tycker den e snygg, lättkord och perfekt för deras behov. Typ av samma anledningar som jag köper en UJ. Skit i vad folk säger. Tror nästan de e avis. Bara för att inte de har råd

2008-08-01 @ 08:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0