Duktigast i världen

Idag är jag sådär übernyttig! Feel good, både jag och Ville blir mycket gladare när vi hittar på saker på dagarna istället för att bara vara inne och häcka. Insåg imorse att tissemisserna hade helt slut på mat, så jag hade liksom inget annat val än att släpa mig ner till Klo & Klös och inhandla en påse mat åt dem. Ska ner dit imorgon också. Nutro, som mina katter helst äter, håller på att sluta säljas i Sverige. Så hon på djuraffären, som jag aldrig kommer ihåg vad hon heter, tyckte att jag skulle köpa deras sista kitten-säck också, för halva priset. Gärna för mig, sparar ju 150 spänn! Me like! Dock hade jag inte plats med 6 kilo kattmat under vagnen. Får med andra ord bli en sväng dit imorgon också.

Träffade Maria, William och lilla vovven en sväng också. Träffar mina kollegor alldeles för sällan, blir ju tyvärr lätt så. Ska försöka ta tag i det där, men varken jag eller Vilhelm tycker att det är så mysigt att vara ute och promenixa i stekande sol. Blir alltså så lite promenader som möjligt under dagens varmaste timmar. Och sedan, när det blir svalare ute, så kommer P hem. Och då blir det  inte heller några promenader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0