Blogg-torka

Jajamän, bloggtorka och skrivkramp de senaste dagarna. Det är sådant som händer. Det får man ta. Och annars då?

  • Det är varmt, varmt, varmt.
  • Det är Fryksdalsdansen i Sunne.
  • Jag ska ut ikväll.
  • Fryksdalsdansen, Kolsnäs alltså.
  • Jag tycker inte om värmen.
  • Emma har semester!! Yay!!
  • Helgen har hittills varit ganska bra.
  • Jag har faktiskt diskat lite. Imponerad?
  • Min lilla Skräpis har än en gång glömt vad man bör göra i lådan.
  • Björn Rosenström spelar på Kolan ikväll.
  • Klara och Peter har fått bebis!
  • Jag vill också ha en bebis. En liten, ny, rosa och skrynklig liten varelse.
  • Det skriver jag enbart för att Vilhelm just nu är snäll och sover.
  • Han väckte mig förövrigt imorse, skrattandes, på mage.
  • Han är en säl, min lilla Ville.
  • Xide Summer Edition ikväll!
  • Och, som sagt, det är varmt. Pott-hett!
Japp, så är läget.

Kommentarer
Postat av: Angelzezzan

Ha de super duper kul ikväll

2008-07-26 @ 20:13:47
Postat av: Frida

Jag är precis likadan ;) Åh, så jag längtar efter en liten bebis när Viggo sover och är såååå lugn! Å andra sidan är Viggo fortfarande en bebis och jag skulle nog lägga in mig på psyket om jag hade två småttingar under 2 år ;)

2008-07-28 @ 07:49:10
URL: http://fridasfiffiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0