Aah, lycka!

Vet ni?! H&M-katalogen kom idag!! En av de största höjdpunkterna under året, eller tja, en av de två största. Det kommer ju faktiskt två stora kataloger varje år. Och lika glad blir man varenda gång! Har bara bläddrat igenom lite snabbt, men ändå hittat alldeles för mycket jag vill ha. Det är farligt det där. Har ju dessutom H&M-konto, vilket är kanon. Bara att beställa allt man vill ha, prova i lugn och ro och sedan skicka tillbaka det man efter provandet inte längre vill ha. Har man konto så slipper man ju dessutom att ligga ute med massa pengar som man egentligen inte har, och det är ju trevligt på alla sätt och vis. Fanns mycket fint till Vilhelm också. Och till P. Gud, vad reklam jag gör förressten. Jag är inte sponsrad, promise.

Randiga bodysar (en body, flera ??!) till Ville, en supermysig cardigan till mig, flashiga ögonskuggor i alla möjliga och omöjliga färger, en blommig skjorta, nya jeans och en stickad klänning har jag redan bestämt mig för. Men säg ingenting till P. Nya underkläder också, hittade jättefina vinröda! Me like, amnings-BH'ar är ju sådär lagom hett...

Och så säger de att man inte kan köpa lycka för pengar. Tss, de har fel. Givetvis kan man köpa lycka för pengar. Så är det.

Kommentarer
Postat av: Madge

En body, flera bodisar :-).



Tog ett bra tag innan jag kommit på det..

2008-07-27 @ 14:01:18
URL: http://icapika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0