118 100, vet allt!

Var väldigt uttråkad sent igår kväll, och dessutom på relativt dåligt humör. Så jag var tvungen att testa 118 100's nya tjänst. Man SMS'ar en fråga, vilken som helst, och sedan sitter någon stackare där och googlar svaret åt en. Skitkul. Frågan jag ställde var; "Hur väcker man på bästa sätt en trött och skittråkig pojkvän?".

Svaret löd; 118100 rekommenderar dig att pussa honom några gånger på kinden. Om han inte vaknar då så häller du ett glas vatten över honom och därpå ger honom ett par pussar på kinden. Lycka till!

Kan tala om att alternativ ett fungerade inte, inte alls. Alternativ två vågade jag inte ge mig på, risken var nog tämligen stor för att jag inte bara skulle ha en trött och skittråkig pojkvän efter det. Utan istället en trött, skittråkig, blöt och ap-sur pojkvän. Men tack ändå!

Kommentarer
Postat av: Robie o Teonor

Hi hi! Kan d inte fårha hur man får en övertrött unge att falla till ro ;-)

2008-07-25 @ 21:41:34
URL: http://www.robiefredrik.se
Postat av: Pernilla

Ha ha ha! Helt underbart, vilken underhållande tjänst. Börjar genast klura på vilken rolig fråga jag ska sms:a in :-)

2008-08-10 @ 12:24:02
URL: http://ppernilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0