Shopp-shopp

Åkte till Arvika idag för att kika på en soffa. Jättefin var den, och billig. Men hur smidigt är det att ha ett överdrag som inte går att ta av? Inte speciellt smidigt, och speciellt inte med katt och bebis i familjen. Blev med andra ord ingen soffa. Hamnade istället i Charlottenberg, så kan det gå! Skulle ju bara titta lite, men ut kom vi med en bilbarnstol (Britax Secura Hi-Way), superfin och Ville sitter kanonbra i den. Klarblå åkpåse till Bugaboon, ska bara få tag på en klarblå suflett också. Kommer att bli supersnyggt i vinter, och jag har redan spanat in en suflett på tradera. Blev ett par leksaker också, bland annat ett tåg med knappar på. Vilhelm greppade snabbt att det lät om man tryckte på knapparna, jättekul!! När han tryckt på en knapp satt han och lyssnade noga, noga, och sedan tryckte han igång den igen så snart den blir tyst. Köpte får-pyamaserna från H&M också, har spanat på dem länge!!

Och vet ni? Imorgon ska vi till Charlottenberg igen. Hittade en affär som hade galet snygga "Afrika-masker". Jag måste ha. En, eller kanske fem?!

Kommentarer
Postat av: Misen

Tack för kommentaren och uppmuntran! Jag känner mig lite lugnare efter promenad och en tupplur. Vi får se vad vi får för barn helt enkelt. Åh, ny soffa, spännande. Vi tog en med fats klädsel fast vi är i samma dilemma, men vi har fina plädar i den som skydd. Ha en trevlig kväll!

2008-08-26 @ 17:59:03
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: åh va snäll du är :) Jag ville förmedla lite gladhet med den

2008-08-26 @ 19:01:58
URL: http://saftflicca.blogg.se/
Postat av: Mina

kul med lite shopping :)

2008-08-26 @ 21:17:59
URL: http://mina3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0