Pimp-pimp och slabb-slabb

Jag har blivit blogg-pimpare. Alltså, en sådan som pimpar bloggar. Visst låter det proffsigt? Det är inte lika proffsigt som det låter dock. Håller på med en design åt en tjej vars blogg jag läser flitigt. Ganska kul faktiskt! Jag blir lätt så "inrutad" när jag gör designer till mig själv, jag vet ju liksom vilken smak jag själv har vilket i sin tur leder till att jag bara gör designer som jag själv gillar... Man blir lite mer öppen för förslag så att säga, när man gör designer till någon annan.

Hur som helst, kul är det. Äter kvällsmat samtidigt, igen. Kebabrulle från City. Igen. Utan lök, men med feferoni (peperoni?). Jag känner mig så modig när jag biter i en feferoni! Sådär superhjälte-aktigt, wow, jag kan äta feferonisar utan att grimasera sådär väldigt mycket. Ett, två, tre, vågen allihop, vågen! Jag är för övrigt helt hopplös på att äta utan att slappa ner något enormt, jag funderar allvarligt på att skaffa en haklapp. Undrar om servicehusen har haklappar i vuxen-modell?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0