Liten blir stor

Min lilla, lilla Vilhelm har blivit stor! Det är så det känns, trots att han bara är knappa fem månader. Det händer så sjukt mycket hela tiden, han lär sig nya saker varje dag. Det går i ett hiskeligt tempo, och jag hinner inte med! Givetvis är det jättekul att följa hans utveckling, men samtidigt så är det faktiskt ganska vemodigt. Men självklart, mest kul är det ju!

Vilhelm har lärt sig följande:
  • Äta annat än mjölkersättning ur nappflaska.
  • Ta upp saker med båda händerna.
  • Förflytta sig bakåt och åt sidan.
  • Rulla runt åt alla håll och kanter, speciellt om han ser något han vill ha.
  • Sitta i typ 15-20 sekunder alldeles själv!
  • Att han får sova mellan sin mamma och sin pappa om han gnäller lite.
  • Att haklappen på betyder mat, mat NU!!
  • Att om maten på skeden är orange eller mörkbrun så är det bara att gapa stort!
  • Munprutta, det vill säga, låta som en bil. En racerbil.
En del av det iallafall. En bråkdel. Han är duktig, min lille skruttis-bebis!

Kommentarer
Postat av: C

Bordet finns säkert på MIO också, men detta är köpt på Sagers Möbler i Nyköping. Det kostade 4500.- Sjukt billigt!

2008-08-24 @ 13:37:06
URL: http://stillfabulous.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Folk idag är bara sjuka och hemska. inte majoriteten tack och love men sååå många är det. Riktigt trist.



Va gulligt! Längtar tills jag får se mitt/mina barn växa upp. Bebisar e ju sååå söta!

2008-08-24 @ 16:11:36
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/
Postat av: Kinga

jag använder mig utav illustrator!

tack så jättemkt!!! Kram Kinga

2008-08-24 @ 16:26:55
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0